הברים הכי מוזרים בעולם

העולם מלא ברים אבל כאלה עוד לא ראיתם: בר בסגנון בית חולים בסינגפור בר הוביטים בפיליפינים בר עצי באובאב בדרום אפריקה בר שלדים בשווייץ בר קרח בשבדיה ובר במטוס ג`מבו 747

12199340

לא משנה איפה אנחנו על כדור הארץ וכמה כוסות שתינו קודם, אם נכנסנו לבר אנחנו יודעים בדיוק מה מצפה לנו שם: ברז בירה, כיסאות גבוהים, בקבוקי אלכוהול, תחתיות עם פרסומות, ובדרך כלל גם ברמן או ברמנית קשוחים יותר או פחות. זה לא חוק, זה קוד אוניברסלי – כמו מעבר חצייה או האור הירוק ברמזור, כזה שאומר לכל מי שאוהב לשתות: “הגעת הביתה”. נכון, לכל בר אפיונים משלו. אחד תולה מסכי טלוויזיה, שני מפזר קליפות בוטנים על הרצפה, שלישי מארח פסנתרן ורביעי מציע 142 סוגי בירה. ולמרות השוני, כל הברים פחות או יותר דומים. כלומר, זה לפחות מה שחשבנו עד שהכרנו את הברים המוזרים שמיד תכירו גם אתם. אומרים ששתיית אלכוהול משחררת עכבות ומעוררת השראה, אבל נראה שהאנשים שעיצבו את הברים הללו שתו משהו ממש חריף.

The Clinic, סינגפור (3C River Valley Road, Clarke Quay)

זה נשמע כמו חלום של אלכוהוליסטים: לשתות עד אובדן הכרה, להתעורר בבית חולים, ועדיין להזמין עוד כוסית. לא, אנחנו לא בפרק של “האוס”, זה רק בר סינגפורי שכל כולו חי קונספט חולני במיוחד: כיסאות הבר והשולחנות הוחלפו בכיסאות גלגלים ומיטות בית חולים, המשקאות מוגשים במבחנות, המלצרים והמלצריות לבושים חלוקים לבנים ותאורת הניאון תזרוק אתכם ישר ליום ההוא שהגעתם לחדר מיון לתפור את הסנטר. אם העיצוב שנעשה כולו במחווה לאמן דמיאן הרסט לא מספק, כדאי שתעברו לתפריט שמציע עירוי-קוקטייל או מנות מזון בקפסולות.
 Icebar שוודיה (Vasaplan 4 Nordic Sea Hotel Stockholm)
Icebar שוודיה (Vasaplan 4 Nordic Sea Hotel Stockholm)

רוצים עוד קרח במשקה? אין בעיה, פשוט גרדו קצת את הקיר שלצדכם ישר אל תוך הכוס. ככה זה ב- Icebar, בר הקרח הראשון בעולם, שעשוי כולו קרח. גם המשקאות מוגשים בכוסות קרח, ואל תבקשו להגביר את החימום – הבר שומר על טמפרטורה של 5 מעלות לאורך כל השנה. מתלה המעילים נותר ריק, כי בכניסה לבר האורחים מקבלים מעיל דובון וכפפות לחימום. טיפ לרווקים: אם הזדמנתם למקום וזכיתם למבט קפוא ממישהי על הבר, זכרו – זה לא אתם, זו הטמפרטורה.
בר הוביטים, הפיליפינים (2121 Arquiza trade center, M.h. del pilar st. Ermita, Manila)
בר הוביטים, הפיליפינים (2121 Arquiza trade center, M.h. del pilar st. Ermita, Manila)

לא שתיתם יותר מדי, זה רק הבר בו אתם נמצאים שהשתכר וחי בסרט, או יותר נכון – בספר. בר “בית ההוביט” שבמנילה נפתח בשנת 1973 בהשראת טרילוגיית שר הטבעות של ג`יי.ר.ר טולקין. נכון – הקופאי, הברמן והמלצרים הם גמדים פיליפינים ולא הוביטים, אבל הם ידידותיים, מקסימים, קטנים וחייכנים כמו בספרים. ההוביטים לא מציעים רק מלכודת תיירים מוצלחת אלא גם כ-150 סוגים שונים של בירה מרחבי העולם והופעות חיות בכל לילה, כך שתוכלו ליהנות מהמקום גם אם אתם לא גיקים חובבי הוביטים.

בר עצי הבאובאב בדרום אפריקה (bigbaobab.co.za/contact-us)

עזבו אתכם מיין שנשמר בחביות עץ 20 שנה, מה דעתכם לשתות בתוך עץ בן 6000 שנה? בר הבאובאב ממוקם בתוך חלל עץ עתיק ששומר על קרירות נעימה ומאפשר לשותים ליהנות מחוויית שתייה מופלאה. הבר – שנשמע כמו מקום מפגש נפלא למחבקי עצים – מאפשר ל-15 שתיינים בר מזל להיצמד לשורשיו של הבאובאב העצום (75 מטרים גובה) וליהנות מכל מה שבר טוב מציע: אווירה יוצאת דופן, מבחר משקאות אלכוהוליים, אפילו לוח חצים על הקיר. ואם לא ציינו – הבר עצמו עשוי מעץ.
בר עצי הבאובאב בדרום אפריקה
בר השלדים, שוויץ (Comercialstrasse 23 – 7007, Chur)

עזבו אתכם מברים, סעו למוזיאון! אבל אם אתם כבר במוזיאון השלדים המפורסם של שוויץ – מומלץ שתיכנסו לבר השלדים שנמצא בתוכו. הבר מכוסה קשתות כפולות של חוליות שלדים לאורכו ולרוחבו – הכיסאות, השולחנות, הבר עצמו, כולם מעוצבים כשלדים חייזריים ומעניקים תחושה פרה-היסטורית, משהו כמו ערב אלכוהולי בתוך בטן של לווייתן. ואם כבר נתקענו בבר שלדים שוויצרי בבטן של לווייתן, עדיף שנזמין עוד כוסית.

בר הג`מבו, שוודיה (Jumbovagen 4, SE-190 47 Stockholm, Arlanda)

בר מעופף עוד לא המציאו אבל זה בטח הדבר הכי קרוב אליו: בר במטוס ג`מבו 747, על הקרקע! מחוץ לשדה התעופה “ארלנדה” שבסטוקהולם הוצב מטוס ג`מבו שפרש לגמלאות והפך למלון זעיר שמציע חדרי שינה קטנים, סוויטה בקוקפיט, ובר שפתוח 24 שעות ביממה. המשקאות כאן לא מוצעים חינם, אבל היתרונות ברורים: להרגיש כמו במחלקה ראשונה, עם הרבה יותר מקום

הברים הכי מוזרים בעולם was last modified: June 21st, 2017 by מערכת הבלוג